Mysiga helger som passerat

Två härliga helger och en vecka har passerat sen jag sist skrev. Här kommer lite bilder:
 
Kusínen Oscar på besök
 
Kusinen Mella på besök
 
 
Underbara höst
 
I slutet av förra veckan blev både jag och Hogge lite krassliga. Sonen pencilin i 10 dagar för urinvägsinfektion och jag förkyld.
Min kära granne lämnade denna må bra film till mig i fredags em
 
I lördags tillbringade jag några timmar hos frisören. Tonade, slingade och klippte:
 
 
Hogges kusin firades på lördagskvällen med smarrig tacos och tårta
 
 
Vi avslutade en härliga dag med denna toppen film:
 
 
I söndags åkte vi ut för att ställa in tältvagnen för vinterförvaring. Vilken härlig dag.
 
 
Så mysigt att få vara nära min familj.
 
Lego bygge med sonen.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket med han och kolla på x-faktor!
 
Kram på er i höstmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0