Kalas tajm

I morgon är de dags att fira min älskade Tomas! I veckan har de varit fullt upp med jobb, träning och förberedelser inför morgondagen. Många tankar och kramar har vi oxå tillägnat Mella mitt älskade fadder barn som har legat på sjukhus tom på sin 1-års dag. Lilla sötisen. Ligger nu i soffan med ansiktsmask och nymålade naglar. Blir snart sängen. Trött efter en lång arbetsdag och fejande här hemma. Kram på er och ta väl hand om nära och kärs

Lovely helg!

Har haft en toppen helg fylld med många härliga inslag. Mys fredag med min älskade familj, fotboll och många timmar i solen i lördags samt mycke gos med underbara Mella. Idag har vi haft besök av min och Tomas kollega + hennes familj.Nu väntar en rolig vecka som avslutas med 35-års kalas för min älskade Tomas. Nä dags att ta en dusch så jag hinner till tvn klockan 20. Frågan är stockholm -båstad eller mästarnas mästare.

Tingeling

11 november

Jag menar så klart 11 november i förra inlägget.

På g

Är verkligen på g nu med träningen. Kosten går väl si så där men är glad för jag har gått ner från stl 40 till 38. Känns toppen. Nog om de idag har jag bokat Ladies night den 11 april till oss alla fyra systrar. Längtar. Har en skön vecka bakom mig med underbara stunder såväl hemma som på jobbet. Helgen bjuder på fotboll, besök med övernattning av mitt älskade fadder barn. På söndag kommer Tomas föredetta kollega hit på våfflor med sin familj. Och de komiska är att nu är hon min kollega. Nu ska jag mysa vidare med son och sambo. Välkommen sköna helg!

Underbara sol!

Vilken kul kväll de var i går. Lite sega idag men vi har vi orkat med och städa och jag och Sara har tagit en långpromenad i solen. Grabbarna har cyklat, cyklat och cyklat.
Nu njuter vi av solen på altanen:





Holger agerar fotograf.

Nä dags att äta lite lunch sen tar vi oss en skön vila innan de är dags för ytterligare några timmar i solen samt veckohandling och titt på fotboll.

KramiZ

LYCKA!

Idag har Holger lärt sig cykla!



Han är så lycklig! Nu ska vi äta lite lunch sen blir de många härliga timmar i solen innan de är dags för PARTY!

Kramiz i vårsolen

Rullar på

Livet rullar på. Underbart med vardag och vi är alla friska och krya. Sänder dock en extra tanke och kramar till dom i min omgivning som är sjuka. Krya på er kramar alla nära och kära och ni som är friska njut de gör VI. Laddar för middag på lördag. Tomas och hans lagkamrater i Mellby ska laga tre rätters till oss respektive. Super Nice. Hogge ska ha lördags mys med morfar. Dags att få lite skönhets sömn. Natti Natti

Superlyckad shopping dag

Vilken superlyckad shopping dag jag har haft idag.


Ett linne från HM -  jacka gammal


En skön skaljacka i en underbar blå färg. Passar perfekt till mina blåa converse.


En glad kille i nya skor och keps.

Bara Tomas som inget fick idag. Nä dags att krypa ner hos grabbarn och vila lite. Sen blir de veckohandling och en timmas promenad innan vi laddar för Mello!

Kram på er


Friiiiisk

Känner mig frisk. Underbart. Bara lite tät i näsan annars är allt på topp igen. I dag har vi bara slappat här hemma och resten av helgen är oplanerad. Förrutom melodifestival kl 20 i morgon. Nä dags att lägga sig innan jag somnar i soffan. KramiZ

Utmattad

Är helt utmattad. Rejält förkyld sen i fredags och tät i näsa och bröst när jag ska sova. Snart 2 veckors dålig sömn bakom mig. Vill bli frisk. Sonen mår toppen vilket är viktigast. Dags att göra ett försök att sova. Natti

Piggare

Idag är hogge feberfri och jag är lite piggare. Kurerat oss med mycke sömn och lite sol samt familjemys med kära syster och min far. Nu slappar jag till melodifestivalen. Hogge sover sen ett tag tillbaka. Skönt att de går åt rätt håll.

Min tur

Nu är de jag som är helt utslagen. Hela kroppen värker och jag har ingen matlust. Inte ens sugen på ett glas rött och ostbågar. Nu blir de att bädda ner sig. Sonen har fortfarande feber men lite piggare. Gött de. Tja!

Lille plutten

Hogge ligger i sängen och är helt utslagen. 39,9 i feber. Öroninflammation i bägge öronen och troligtvis urinvägsinfektion. Ska så fort som Tomas kommer hem åka hämta Pencilin. Lille plutten. Vill inget äta men dricker lite ibland. Kram på er

RSS 2.0