Skön helg!

En lugn och skön helg med mycke mys och god mat. Lite träning oxå. I dag har vi varit på stan en sväng och shoppat ny matta. Lite träning, lunch och vila. Nu kollar vi på film efter att ha tagit en promenad j solskenet för att kolla på Tomas som lirar boll. I kväll ska vi ta en tur till min far och mysa. Nä dags att gosa med sonen. Kram på er

Äntligen

I går var en sån där dag då inget blev som planerat. Är så dålig på att hantera de. Men idag har de blivit precis som jag tänkt. Hämtade sonen på dagis, vi bakade två pajer som jag ska bjuda på i morgon på jobbet. De blev nog lyckade tror jag. Sen när Tomas kom hem åkte jag och bytte en tränings tröja som jag fått i present. Den var förstor ;). När jag kom stog middagen på bordet! Nu väntar en lång och skön dusch!

Härlig dag

I dag började vi dagen med en tur till Tomas föräldrar för fika och åk med fyrhjuling:




Frågan är vem som hade roligast far eller son???

Nu har vi vilat en stund alla tre och om en stund ska jag åka på Zumba med ett gäng kollegor. De ska bli super duper kul. Kvällen kommer att tillbringas i soffan och titt på Top Model och solsidan.

Kramiz

Ett år äldre

Ja då är man ett år äldre. Son och sambo ligger och sover. De är tyst i lägenheten endast deras andetag hörs. Gårdagens kalas var strålande kul. Tomas lagade supergo mat och dessert. Kul att så många i familjen kunde komma. Fick många fina paket. Älskar att fylla år. Dagen i dag är tom på planer. Underbart! En fri dag att göra vad man vill eller ingenting. Nu ska jag smyga upp och ställa in all disk i skåpen och sen blir en kopp te och rostad macka. Kram

Julgransplundring med min älskade familj!

I dag åkte vi ut till min far och städade bort julen. Så kul. Att umgås med familjen är så underbart. Saknade dock min mor,syster med familj och svåger och Lucas. Men oj så skoj vi hade de:


Granen barrade lite så Hogge damsög även på grenarna.


Ut ska den!


Så klart fick barnen belöning efter. Tusen tack pappa för denna mysiga fm.

Nu är matsäcken klar och kläderna framlagda. I morgon bär de av till Ulricehamn med alla barn på jobbet. De ska bli så kul.

Dags att fixa iordning sonens grejer till dagis i morgon.

Kram på er!

Förberedelser!

Oj vad trött jag var i går kväll. En hektisk vecka och två tidiga mornar. Somnade efter att tredje paret i lets dance hade dansat. Men idag är jag mycke piggare. Gött. Sonen sover nu dessutom ofta hela natten i sin säng vilket gör att man sover bättre. Idag har jag börjat förbereda inför mitt kalas som är nästa fredag. Tvättat soff överdrag, röjt i klä garderoben och handlat de mesta. Nu ska jag vila en stund sen blir de en skön timmas promenad innan vi ska åka på kalas. Kram kram

Favvo program

Har nu ett nytt favo program. Sveriges mästerkock är ju bara så bra! Längtar till nästa avsnitt. Nu är de dags att sova. Uppstigning 4.30 i morgon. Natti

Underbar tjej

I helgen har mitt underbara fadderbarn bott hos oss. Hon har varit så snäll och glad. Dock lite ledsen när hon skulle somna i går kväll. Men annars har de gott så bra. Snällare barn får man leta efter mycke länge.



I morgon är de dags för sonen att börja dagis igen efter 3 långa sköna veckor av ledighet. Väskan är packad och kläderna framlagda. Nu ska vi ut i snön och leka så att han somnar gott i kväll.



Kram på er

Mycke sport

Denna vecka har varit fylld av mycke sport. Eller rättare sagt fotboll. Hela dagen i dag har vi kollat inomhus fotboll. Mycke kul! Slappar nu till tredje filmen av Göta kanal. Morgondagen bjuder på 10 timmars arbete och förhoppningsvis bio på kvällen. Kram på er

Nyår

Ja då var de ett nytt år. Vilken toppen dag och kväll vi hade de igår med våra kära vänner i från Småland.






Tusen tack kära vänner!

I dag har de varit en slappar dag och så blir de resten av helgen oxå. Underbart!


RSS 2.0