Helg

En  fullspeckad vecka är slut. Blev tyvärr förkyld i onsdags. Jag som verkligen var igång med träningen. Men i kväll känns de som om de blir lite bättre. Helgen bjuder på mycke kul men framför allt mycke mys.
Tjingeling

SNö och julgransplundring

I dag har vi njutit av snön både förmiddag, eftermiddag och kväll:







Där i mellan har vi fikat med grannarna och haft julgransplundring



Vi avslutade dagen med smarrig kvällsmat allihop:



Nu är vi hemma sen en stund tillbaka och de ska bli gött att slänga sig i soffan och kolla på tv.

Ha de bäst!

Firad

Nu har jag blivit firad och de rejält. En mysig stund med nära och kära:



Fick så fina paket men de mysigaste var ända att träffas. Min älskade familj!



Nu ska jag krypa upp i soffan med ett glas rött och njuta av livet som 37-åring!

KramiZ

Roligt

Andra fotbollsträning igår. Så himla roligt! I kväll blir de en lugn och skön hemma kväll. I morgon är de träning igen Zumba! Nä nu ska jag läsa lite andra bloggar!
Kramiz

Bort med de röda

I dag åkte de röda i köket bort. Här nedan finns de före och efter bilder:





När vi kom hem från Tomas svågers kalas satte sig Hogge och målade fina tavlor:



Nu bygger han med lego och Tomas fixar kvällsmat. Och här står jag. Nä nu ska jag gå leka med sonen.

Tja!

Härlig dag

I dag har varit en sån där skön dag som man laddar med. Frisk luft, sol och fika med familjen på förmiddagen.



Så klart lite gris gos oxå:



När vi kom hem blev de en skön vila efter lunchen och sen tog jag mig en timmas promenix i solen. Så skönt. Tomas åkte på bandy då passade jag och sonen på att sätta in alla kort från hösten och jul och nyår. Nu ska jag kolla på skavlans årskrönika sen blir de nog Top Gun.

Ha de bäst!

Varierande väder

Vilket varierande väder. I måndags snöade de som bara den så tisdagens eftermiddag tillbringade vi i pulka backen.



När vi kom hem så fortsatte vi att leka i snön. De blev en snölykta och en snögubbe.



Och vips så var snön borta idag och solen tittade fram och den kändes som vår.

Dagarna rullar på och vi jobbar, tränar, äter och sover känns de som. Mycke mys så klart oxå.

Nä dags att fixa till sonen så att vi kan gå och lägga oss och läsa några bra böcker och MYSA!


Underbar helg

En super mysig lång helg lider mot sitt slut. Dags att ladda för en fullspeckad vecka. Något mycke spännande ska ske. Jag ska börja spela fotboll igen. F30 i örslösa. Tisdag är första träningen. Grymt kul ska de bli. Nä nu är de dags att sova så att man är pigg i morgon. Natt Natti

Sköna dagar

De har varit sköna dagar sen jag sist skrev. Lugnt och skojigt på jobbet. Mycke träning och mys med grabbarna. Nu är de ledigt i tre sköna dagar. En hel del fotboll och titt på bröllop på lördag. En kollega gifter sig. Nu ska jag ta mig en lång dusch sen blir de en god middag.

Nyår

Gårdagens firande var så kul. En förväntansfull kille som har blivit så stor. Snart 4 år.





Gott nytt år kära vänner!

I dag är vi lite sega men så nöjda och glada för kvällen igår var så härlig. Underbara vänner och många glada skratt. Nu ska vi snart fixa till oss och åka och träffa hela min kära familj hos lillsyrran. De är mys. I morgon är de dags för mig att jobba igen, men grabbarna har ledigt en vecka till.


RSS 2.0