Rolig helg

Min förkylning har nästan försvunnit. Har sovit och vilat mycke i helgen. Druckit mycke vatten och te. I går var vi på enduro tävling vilket hogge tyckte var super kul. Idag har vi firat hogges kusin som fyllt 2 år. Känner mig laddad inför en lugn och skön höstlovsvecka på jobbet.

Lill lördag

Ja då var de onsdag kväll igen. Dagarna går fort och veckorna ännu fortare. Jag tycker att de måndag och fredag hela tiden. Försöker njuta här och nu. Sonen sover gott nu och jag myser till bonde söker fru.

Underbara liv

Livet är så härligt när man har så underbart härliga människor runt omkring sig. I går åkte vi till Nässjö för att hälsa på våra kära vänner som vi lärt känna under de svåra tider i sjukhusmiljö som vi upplevt med vår kära son.
Vi var framme vid 18 och då bjöds de på räkor, paj och gott vin. Sen flyttade vi ner i källarvåningen där vi kollade på idol och barnen röjde rejält i gillestugan som är förvandlad till ett barnparadis med lekstuga, gungor, lianer och mycke mycke mera. Barnen somnade gott vid 21.30 och då fick vi lite tid att umgås bara vi vuxna. När klockan var över midnatt så slocknade vi allihopa.

I dag har vi bara myst och ätit god frukost och nybakt kladdkaka. Vid lunch åkte vi hemmåt och stannade vid A 6 i Jönköping där vi shoppade lite och åt lunch.


Titta så fin lekstuga!


Alla tre busungarna i kojan som Markus byggde över matsalsbordet



En liten söt kanin fick morot.

Tusen tack kära familjen småland för en lovely helg. Nu blir de dansbandskampen resten av kvällen.

Kram på er kära läsare och njut NU

Fantastiskt

Sonen är frisk sen i tisdags blev inget med febern han hade i måndags. Gårdagens show med Peter Jöback var fantastisk. Är helt lyrisk. Idag har jag och resten av arbetslag fritids varit i Göteborg. Intressanta och roliga föreläsningar. God mat o trevligt sällskap. Nu myser jag med sonen till halv 8 hos mig. Kram på er

Tjejmidda

En mycke trevlig Tjejmidda är till ända. Nu slappar jag i soffan. Blir hemma med sonen i morgon. Han har haft lite feber i em så vi får se var de bär hän.

Skönt liv man lever

Ja livet är gott att leva och jag känner att jag lever här och nu. I dag har jag och sonen myst hela dagen. Vi har mest varit ute förrutom fika på café och vila i sängen. Tomas har varit på enduro tävlingar. Vinet värmer ni min kropp och snart blir de dansbandskampen. min kära mamma kom på besök förut så mysigt att träffas. nä dags att röja lite innan de är dags för ryggläge.

Fullspeckad vecka

Ja i morgon och en vecka framåt så är de mycke som ska hända: torsdag - kvällsmöte med jobbet, fredag - afterwork med jobbet, lördag - Ev middag med svägerskan + familj, söndag - träna, måndag - tjejmiddag hos mig, tisdag - mys med familjen, onsdag - Peter Jöback konsert i vara tillsammans med syrran, torsdag - föreläsning i Göteborg med jobbet. Puh vilken vecka men oj så kul de ska bli.

Brunett

Nu är jag brunett. Känns toppen! En helg till ända. En rolig vecka framför mig. Dags att slänga sig framför tv och kolla in ensamma mammor.

Fartfylld vecka

Denna vecka har varit fullspeckad men rolig. Jag har myst med familjen och tränat. Fullt ös på jobbet men oj så kul vi har. Helgen kommer bjuda på mycket roligt. Besök hos frissan, mys med familjen landh och Nilsson och lite träning.

Mysig eftermiddag med nära och kära!

I eftermiddag har vi varit hos min syster i Vårgårda och mumsat kanelbullar, de är ju faktiskt kanelbullens dag i morgon.



Här ser ni några av kusinerna och morfar.

Nä nu är de dags att krypa ner i sängen och natta sonen och mysa till Ensam mamma söker.

kram på er!

Jag vann!

I dag har vi ätit frukost på ett cafe, shoppat och nu har jag kommit hem från 1,5 timmas promenad i underbart höstväder. Tomas och Holger är ute på Kållandså och kollar på fotboll. Nu blir de att ta fram snabeldraken och städa lite så slipper vi de i morgon. Kvällen bjuder på plankstek med stekta kantareller. Mumma!

Kram på er!

IDOL

Jag och Tomas har två helt skilda smaker vad de gäller program på tv och filmer. Han älskar sport och action/krigsfilmer. Jag älskar såpa och romantik/deckare. Men de finns ett program som vi bägge två diggar och de är IDOL. Så om si så där 15 år så ser ni nog den här grabben i tv rutan:



Han älskar allt vad sång, musik och dans heter. Vår egen lille solstråle.

I dag bjuder kvällen på IDOL, mys med son (sambon på pokerkväll) och några glas vin. Morgon dagen är helt oplanerad. Vi får se vad som kan hända....sonen vill till skövde och bada, jag vill shoppa, fika och träna, Tomas inte en aning????

Kram och ha en skön helg!


RSS 2.0