Vilka sköna dagar!

Vilken underbart skön värme som kommit denna vecka! På jobbet och hemma vid har de varit fullt upp. Hinner inte blogga på veckorna känner jag. Men igår och idag har de varit lugnt och gött. I går efter jobbet så kom sara hit med sin familj. Hon klippte hogge och slingade och klippte mig. Sen grillade vi och kollade på lets dance. När de åkt hem så satt vi kvar ute och njöt av den sköna kvällsluften:



I dag har vi kollat in kusiner och min skolas klasser på klassfotbollen. Heja heja. Vid lunch åkte vi ut till Tomas föräldrahem och vattnade deras blommar och trägårdsland och växthus. Bilen fick sig en omgång innuti och utanpå. Fattar inte var all smuts kommer ifrån. Grabbarna somnade gott under eken och jag solade:





Efter gott eftermiddags fika så tog vi fyrhjulingen och åkte ner till sjön och njöt av sol och vind på bryggan:



Nu njuter vi ute och laddar för Mästarnas mästare och Eurovison song contest! Heja sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0