Härliga lediga dagar

Ja då var 4 härliga lediga dagar till ända och dags att jobba igen i morgon. I går så var jag och Holger lediga medans Tomas jobbade. Vi shoppade kläder till honom och lite annat smått och gott.
Bland annat fotbollskläder som han ska ha på fotbollsskolan som börjar om en vecka:



När vi kom hem så tillbringade vi många timmar i solen men vi hann även med lite vila och jag tog mig en tur i spåret i råda. På kvällen åkte vi hem till syrran för att fira valborg med henne och hennes barn och min far.



Vi mumsade god mat, gick en promenad på klahygget, de hoppades studsmatta,  vi lyssnade på vårsång och tittade på våreld. Sen blev de ett gäng korvar oxå:





I dag har vi kollat på kosläpp och "majat":



Nu i efterrmiddag fick vi fika besök av min familj. Så sköna timmar i solen blev de.

Strax blir de en skön dusch sen ska jag och sonen krypa ner under täcket och kolla på top model.

Som sagt HÄRLIGA LEDIGA DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0