Härliga dagar

Vilka härliga dagar! I tisdags åkte vi ut till Svalnäs på dagen:
 
 
Lite trötta killar:
 
 
På kvällen fest för mina vänner och syskon och svägerska. Underbar kväll med många skratt och dans långt in på natten.
 
På onsdagen slappade vi här hemma innan vi åkte till Gillstad cafe för den traditionella räksmörgåsen:
 
 
 
En underbar kväll med nära och kära.
 
I går åkte vi ut till Tomas föräldrar. Tomas, Mattias och Håkan målade garaget. När de var färdiga gick vi ner till bryggan och fiskade:
 
 
Lycklig son:
 
 
Hogge cyklade till och från bryggan och på vägen hem vurpade han:
 
 
Men på kvällen tog han sig en tur igen:
 
 
När vi kom hem så lagade Tomas detta goa till mig:
 
 
I dag åkte Tomas till tyskland med ett gäng kompisar och jag och Hogge åkte till Svalle:
 
 
I kväll kom min far hit och Hogges kusin, Cykling stog på schemat:
 
 
Nu har de åkt hem och Tomas kom precis. Nu packas de för fullt för i morgon drar vi ut med båten och har tänkt att sova över natt. Spännande........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0