Dagarna du minns!

I går tog vi oss en tur till Sjölunda. De blåste lite och var molnigt men oj så skönt de blev när solen titta fram:
 
 
När vi kom så åt vi sen lunch och sen åkte vi på fotboll. Tomas spelade match mot de "yngre"
 
 
Jag och Hogge åkte hemåt och då kom syrran med barn och min far. De blev en cykeltur. När de åkt hem myste jag och sonen till Allsång på skansen:
 
Sonen somnade gott:
 
 
Jag kollade vidare på Tomas Ledin - oj vad minnen man har kring hans låtar!
 
Idag:
Vilken underbar dag! Den bästa på hela sommaren! En dag att minnas livet ut och i november när första snön kommer. Började dagen med en powerwalk:
 
 
Sen tog vi med oss frukost, fika, lunch och mer fika och tillbringade HELA dagen på Svalle med min underbara familj och med kära vänner:
 
 
 
 
 
Nu är maten klar så nu ska jag gå ut till grabbarn och fortsätta njuta av en underbar dag. Tvn har vi plockat ut på altanen så att vi kan se våra svenska damer vinna i kväll! Sen packa de sista inför resan i morgon.
 
Tjingeling läsar och njut av denna dag - en dag att MINNAs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0