Härliga dagar i snön och med julbestyr

Vilket underbart väder och jag älskar verkligen advent. I går bakade jag bröd och sen gick vi ut i de härliga vädret:
 
 
 
Jag tog mig en promenix i den sköna solen. När vi kom hem blev de sen lunch och vila. Sen lagade vi till ett smarrigt julbord:
 
 
Idag har vi pyntat här hemma med tomtar och på eftermiddagen åkte vi ut till syrran och far och lekte i den stora snöhögen och barnen och Tomas åkte pulka efter traktor:
 
 
 
Fick även träffa denna fina lilla gris som fått en blandning mellan tiger och giraff färg:
 
Nu myser vi här hemma och ska snart äta en smarrig middag och sen blir de tvsoffan kvällen lång.
 
KramiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0