Skön avslutning!

I onsdags åkte vi ut med vagnen till Tomas föräldrar och ställde upp den för att torka tältduken. När vi kom hem hyrde vi en film men innan dess åt vi dessa goda:
 
 
Vi såg på denna film så himla bra:
 
 
Längtar till nästa kommer den 15 augusti.,
På torsdag morgon vaknade sonen med ont i snoppen så Tomas åkte in med urinprov - de var smuts i urinen så 10 dagar pencilin blev de. Jag åkte till Sara för klipp och sling så nu är man fin i håret igen. När jag kom hem var sonen piggare. Jag passade på att tvätta alla fönster:
 
 
Fredagen slappade vi hos svärföräldrarna och njöt av solen:
 
Vi packade ner tältvagne och ställde den där i väntan på nästa tur. Förhoppningsvis heglen 17-19 augusti.
På kvällen var de underbar sol och värme:
 
 
Lördagen tog vi en tur på stan och testade Waynes coffe:
 
 
När vi kom hem så packade vi väskan och drog till älskade Svalle:
 
 
Så härligt. När vi kom hem njöt vi av solen och smarrig middag.Tomas och Hogge hade shoppat en drake medans jag lagade mat. Hogge tyckte de var så kul:
 
Gick upp till grannarna en sväng för att titta på deras nya hus planlösning och så bjöd de på en supergott rödvin.
Idag tog vi med oss draken och mat för hela dagen och åkte ut till svalle igen tillsammans med grannarna.
De blev en lika underbar dag:
 
 
 
 
Underbart att tillbringa sin sista lediga dag på semestern så här:
 
 
När vi kom hem så stack jag och tränade och sen Tomas. Sen tog jag och sonen oss en mysig cykeltur i detta underbara sommarväder:
 
 
Har just avnjutit god hemma gjord pizza och nu ska jag och sonen tvätta min cykel och göra den fin inför hösten. Sen blir de dusch och OS kvällen lång. Kommer nog bli svårt att somna i kväll. Spänd och nyfiken på att träffa alla på jobbet i morgon och se de ny lokalerna.
 
Nä dags att fixa lite.
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0