Härlig och lyckad resa

Nu är vi hemma efter en härlig och lyckad resa till stockholm. Vi tog tåget från Skövde vid 15 på fredagseftermiddagen:



Vi fick tyvärr vänta utanför Katrineholm 1 timma så vi kom upp senare än förväntat men de gjorde inget. Vi tog en härlig promenad till lägenheten och köpte med oss mat hem.

Vi sov gott alla tre efter en lång dag. Så på lördags morgonen kände jag mig laddad:



Efter knappt två timmar var jag i mål. Nöjd med min insats.



När vi kom hem till lägenheten så vilade vi en stund och sen åkte vi hem till Tomas släktningar i Södertälje. En mysig avslutningn på en lyckad dag.

I dag tog vi en tur på Gamla stan och sen blev de lite shopping.



Nu är klockan snart 21 och jag är rejält trött. Hogge somnade för länge sedan.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback