Mysig dag

I dag har vi haft en lugn och skön dag. Veckohandling på fm och fika i solen.
Sen lite lunch och vila innan vi åkte ut till min mor i Örslösa. Där lekte vi på lekplatsen och jag plockade fina liljekonvaljer:



Mamma bjöd på smarrig kaka och kaffe. Så mysigt.
Vi åkte sen vidare till söne där vi tittade på sandslottsbyggen som barn och vuxna byggt:



När vi kom hem tog vi oss en lång cykeltur i de sköna vädret och sen grillades de flinta stek:



Nu har grabbarna lagt sig och jag ska slänga mig i soffan och kolla på veckans höjdpunkt:
Mästarnas mästare!

Här kommer den enda bilden som jag tog i går i Götet:


Lucas gömmer sig bakom min far. Han var fortfarande lite skärrad av Holgers försvinnande. Ock jag med därför blev de inga mer kort. SOrry.

KramiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0