Mys med fadder barnet

I går tog vi oss en tur till Villa badet och njöt av solen strålar:





När vi kom hem solade jag lite till innan älskade fadderbarnet kom till oss för att sova över:





Efter bad och lek så grillade vi och njöt av sommar värmen på altanen:



Vid 20.30 sov barnen gott och jag kollade in ett nytt avnsitt med Irene Huss. Så bra men mycket läskig.

Vid 6.30 vaknade lilla Mella idag och vi lekte och åt frukost. Sen kom grabbarna upp vid 9. Efter lite mys så tog vi en promenad. Mella somnade gott och Tomas och Hogge lirade boll. Vid 11 drog de till golfbanan och jag och Mella lekte tills hennes mamma och pappa kom med fika.

Nu har hon åkte hem och vi har nyss ätit lunch. Regnet öser ner så vi kryper ner i sängen alla tre och vilar en stund och laddar för 1 mil i Råda skogen.

TJA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar som en mysig helg =)

Härligt med milen, du kör hårt nu !!

2011-07-17 @ 21:40:36
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Jennie

Sandra:,Jag försöker i alla fall. Kollade din blogg och din helg verkar oxå varit fin.

2011-07-18 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0