Pirrigt!

Ja de är lite pirrigt just nu. Har under en längre tid känt att min mage kännts lite konstig. Lugn jag är inte gravid. Var och tränade ett core pass (mage och rygg träning) i går och jag pratade med instruktören efteråt. Hon tyckte jag skulle uppsöka läkare och kolla så att jag inte har fått någon form av bråck eller liknande efter graviditeten(tydligen mycke vanligt just vid kejsarsnitt eftersom alla magmuskler blir avskurna). Så jag ringde rådgivningen som vi har via jobbet och vips så fick jag en tid redan på fredag i Göteborg av alla ställen. Så dit ska jag på fredag fm och kolla min mage. Jag hoppas att de bara är fett som ploppar upp när jag kör sit ups och inte tarmar. Håll tummarna! För då krävs de bara ännu mer träning och diet för att få den fit for fight igen och inte en operation. Men nog om de. Halva veckan avklarad och jag älskar verkligen mitt jobb! Men framför allt min familj och mina vänner. Vad vore man utan dom.

Nä dags att fixa inför morgondagens skogsutflykt med klassen.

kram och hej

Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas att allt är ok med dej Jennie.Ska själv till läkare för min mage är också skit med.Iof sig inte konstigt med allt vi gått och går igenom.Ge din sötnos Hogge en kram från oss.Kattungen växer och frodas.Kram Kia

2010-09-15 @ 21:46:36
Postat av: Virren

Hoppas allt blir bra!Kram

2010-09-16 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0