Man mår som man förtjänar - men de är de värt!

I dag har varit en seg och lång dag. Trött efter gårdagen och nattens partaj. Men vad kul de va!
Vi träffades vid 17.30 på Saras hudvård och fick information om en hudvårdsserie. Sen drog vi lott om vem som skulle få sitta modell inför sminkkursen -  och de blev jag!!!!!!!!! De var toppen kul och snyggt blev de. När jag var färdig sminkade de andra sig och vi drog sen till Krog och kompani. Åt en god middag och drack gott vin (lite för mycke). Sen röjde vi på dansgolvet hela natten lång och kl 3 stupade jag i säng. 

På fm idag fick Hogge besök av sin kära kusin Mira och min syster. Han fick så fina presenter och sen lekte de för fullt. Lite fika hann vi med oxå.



I eftermiddag sov vi gott alla tre och sen åkte Tomas på bandyturnering - Natta bandy. Jag och Hogge tog en promenad i solskenet. Skönt med lite frisk luft. Åkte sedan för att titta på Tomas men blev bara där en kort stund. Deras match hade blivit framflyttad. Efter middag och lite lek somnade Hogge gott strax innan 20. SJälv ligger jag i soffan och kollar datorn och har melodifestivalen i bakgrunden.

Morgondagen bjuder på en tur till Göteborg. Hogges förband har börjat släppa samt att bandaget runt snoppen är blött av kiss.

Nä dags att kolla in Peter Jöback. En stor favorit sen Kristina från Duvemåla.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0