Lite uppdatering

I måndags morse vid 4,30 oss begav vi mot Göteborg och operation på lille sonen:



Efter 6 timmars lång väntan fick vi gå upp till Honom på uppvaket. Han mådde illa och spydde några gånger men efter lite medicin mot illamåendet så fick vi åka ner till avdelningen och fick ett eget rum med toalett. LYX:



Jag och sonen somnade gott redan vid 19 efter en lång men lyckad dag. Vid 22 vaknade jag av en son som hade Mycket ont. De känns tungt i mitt hjärta Att se Honom Lida så. Men efter Smärtlindring och en timma i min famn somnade han gott.

Idag har han börjat äta lite mera



och nu på kvällen verkar de som om han har lite mindre ont. Han får bara sitta och Ligga Än Så Länge. Dels för att Han har en nål i foten och dels för att de ska läka bättre.

Tomas var framme på stan en sväng i em och Då köpte han Två böcker till sonen:



En med traktorer och en med Grävmaskiner. Mycket populärt. Nä nu är de Dags att kolla in lite andra bloggar.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: josefine

Skönt att det gått bra!

2010-03-02 @ 19:29:13
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: Cilla

Hej, jag tänker på er och lider med Holger. Han är verkligen en superkille!

Lycka till! Cilla

2010-03-02 @ 20:23:33
Postat av: Moster Virren

Hoppas allt fortsätter och går bra kram från oss!

2010-03-02 @ 22:06:19
Postat av: Maria

Hoppas ni haft en bra kväll och att ni kan sova gott. Tänker på er!!!

Kramisar från Kalvhagen!

2010-03-02 @ 22:17:51
Postat av: Sandra

Skönt att höra att det har gått bra.

Hogge är en sån kämpe !!

Kram på er alla

2010-03-03 @ 16:28:12
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Rosa

Gulle Hogge, inte visste jag att Du opererats!!! Ingen koll längre alltså! Så är det att vara pensionerad från sin underbara BEX-tjänst! Kramar i massor från Din Syster Rosa

2010-03-03 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0