Sol och kräftor!

I dag var vi på 2,5 års kontroll med sonen. Oj så bra de gick. Vi är så stolta föräldrar! Sen var tanken att vi skulle åka till Svalnäs och bada men efter en stunds övervägande så bestämde vi oss för att ta en sväng på stan i stället. När vi kom hem somnade son och sambo och jag njöt av några timmar i solstolen. Kvällen har vi tillbringat i underbart solsken och med underbar mat- Kräftor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag njuter av varje sekund.

Ja appropå njuta (ursäkta stavning). Fick brev på posten idag av min chef. Alltid lika spännande och givande. Älskar mitt jobb så himla mycke! Ska bli så kul att träffa all ny och "gammal" personal. Men som sagt 4 härliga semester dagar kvar. I morgon bär de av mot mitt föräldra hem där vi ska lämna sonen och sen återvända in till staden. Vi ska röja i vårt källar förråd och förhoppningsvis slänga massor och få lite bättre ordning. Sonen ska var hos sin morfar och troligtvis åka traktor och mata grisarna.

Kvällen är ung och än skiner solen så vad gör jag här?????

Ut och Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0