Lite trött men rolig dag!

När klockan ringde 04.30 så trodde jag inte att de var sant. Men upp och hoppa och mot jobbet. Dagen har varit kul och mysig. Älskar mitt jobb!!!!!!! När jag kom hem sov jag en stund med son och sambo sen gav vi oss ut på stan för en fika och lite shopping. Jag kollade på en ny mobil men de hade  ingen som jag ville ha hemma. De skulle höra av sig när den kom hem. I kväll har vi bara slappat och myst. Jag har pratat med syster från Vårgårda en lång stund. Saknar henne så himla mycke här hemma i Lidköping. Nu ska jag kolla in tv utbudet men jag anar att de bara är skräp. Sovmorgon i morgon men jobbar dock till sent.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0