Fantastiskt väder och strålande skön dag!

Jobbade kort dag och slutade vid 11. Åkte hemåt och där fanns min far och son. Han hade varit barnvakt åt HOgge på fm. Efter lunch somnade jag och sonen gott och sov ända fram till 15. Åt lite mellanmål och sen lekte vi tills Tomas kom hem. Då tog jag mig en tur i motionsspåret och vad fint de är. Älskar snön! Tidigare i dag tittade vi på snöfallet ut genom fönstret och konstaterade att de såg ut som i en sån där som man skakar och de snöar. Så fantastiskt vackert och rofyllt. När jag kom hem från promenixen kockade jag kvällsmat och åt den med Hogge. Tomas stack och sprang med fotbollen. Sen blev de lång dusch och nu ligger grabbarna i sängen för nattning. I morgon börjar jag sent så de blir soffan och tvn om en stund.

kram

Kommentarer
Postat av: Virren

Härligt att ni är fiska och krya.Idag drar vi på Bröllop i Götet ska bli jätteroligt. Mathias och Bea får ett underbart vinterbröllop.Ha det underbart ni mä.Kram Virren

2010-01-09 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0