Året som gott!

Vi avslutar och börjar året hemma hos fam Törnberg/Eriksson i Örslösa:


I slutet av januari firar vi min födelsedag:



Hogge tar sin första steg:



Holger genomgår en 2:a operation och den lyckas:



Vi firar hans 1:års dag på sjukhuset:



Holgers Kusin Mira fyller 1 år:



Älskade Tomas fyller år:



En liten söt påskekärring lyckades vi fånga på kort:



Vi firar även min far som fyller 60:



Holger tar bort sina stag i bäckenbenet:



Nu får han äntligen åka cykel och gunga:





Vi åker till Falkenberg för att fira att Hogges farfar fyller 60:



Hogge badar i pool för första gången och njuter varje sekund:



Holger lär sig gå igen:



Min älskade Tomas ställer frågan och jag svarar så klart ja:




Värmen har kommit till Sverige och Hogge njuter av bad:





Vi firar midsommar hos kära vänner:



På semestern besöker vi bla Borås djurpark och hyr en stuga i Dalsland:






Då och då under sommaren får vi uppleva varma och sköna dagar:

¨

Vi åker till stockholm för lite semester och tyvärr en begravning:





Vår älskade son börjar på dagis, stora killen nu:



Vår son stormtrivs på dagis och hösten kommer i en rasande fart. Han utvecklas för varje dag och pratar mer och mer:



Jag och Tomas firar 3 underbara år tillsammans:




Denna underbara kärlek skapade denna fantastiska son:



En liten ny kusin till Hogge föds:



Vintern slår sina klor om Sverige och de gäller att klä sig rätt:



Vi går på rolig 30-års fest med AFTER SKI som tema:



Julen firas tillsammans med nära och kära och på nyårsafton är Hogge lite trött:





Tack all NI som gjort detta år så bra. Nu ser vi framemot ett nytt år och nya roliga upplevelser och erfarenheter.

Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0