På G igen

Nu känns de som om jag har återhämtad mig efter sömnbristen i veckan som var. I går blev de fotbollskväll med son och morfar. Tomas lag vann över serieledarna vilket var hur kul som helst. Underbar stämmning. I dag har mitt hår fått sig en omgång hos frisören. Så gött att få bort slitna toppar och ny slingor. Vi åkte sedan till min far för rensning i ännu en vind. Oj vad saker fam Nilsson har. Oj oj! Men nu är de fint och röjt. Em tillbringades med min mor en stund sen sov jag och sonen medans far i huset kollade fotboll. Nu sitter jag här och kroppen värker lite efter en sväng i motionspåret. Gött!

Morgondagen bjuder på besök hos svärmor och svärfar samt storstädning och någon timmas jobb. Kvällen kommer avslutas med ett tufft styrke och konditionspass. Nu är jag på G igen. YES!

Kram på er kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0