Helg!

Ja då var de helg IGEN! Jag tycker de bara är måndag och fredag hela tiden. I dag slutade jag tidigt och hämtade sonen. När vi kom hem så kom Tomas strax därefter och jag åkte till Sara för att hämta klänningen som jag ska låna till hennes bröllop nästa helg. Gick en promenad och hann in en sväng på Lindex och hittade en snygg kavaj/jacka som jag ska ha över klänningen. Väl hemma igen så lagade vi hemmagjord pizza. Nu sover sonen gott och jag njuter av de sista dropparna vin i glaset. Morgondagen bjuder på shopping och fika på stan sen titt på kollegans bröllop och titt på sambons fotbollsmatch. Kvällen kommer tillbringas hemma och med goda havskräftor som jag beställt. Nä dags att lägga sig i soffan och sträcka ut och att njuta av livet och att alla runt omkring mig mår bra.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kia

Havskräftor!!Mumma, vi kommer att äta det här också.Är nämligen i Strömstad.Bäst att passa på när Robin och Stina är hemma och tar hand om Nisse,Tussen är med oss.Kram Kia

2010-08-27 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0