Vilket gött väder!

I går var vi i Skara hela dagen med barnen på fritids. Besökte museet och fornbyn. Ett lyckat besök och barnen var så nöjda. När jag kom hem så gav jag sonen mat och bytte kläder på honom sen bar de av till Framnäs city för shopping av skor till sonen och en klänning till mig. De första skorna vi prova blev de. Ett par Gore tex kängor i märket Viking. Satt som ett smäck på hans lilla fot och lätta var dom.



Sen gick vi vidare till Lekia och shoppad en liten båt som han kan leka med i badet. Jag gick till Rydens och Tomas tog sonen med sig till On off. "Min" Klänning reade dom ut JIPPI! Den satt super bra.



När vi kom hem åt vi mat och sen intog jag och sonen dusch och bad. Han lekte en lång stund med sin lilla kära båt. Sen somnade han gått i min famn vid 20.30. Jag kollade på Bonde söker fru och sen blev de lite städ och fixande inför dagen i dag.

I detta underbara solsken som har varit idag så har jag tillbringat den ute. Vi gick till vår "basplats" och fikade och drack varm Oboy. Barnen lekte och vi vuxna fick en stund att prata om allt möjligt. En skön stund och lite återhämtning inför kommande veckor. Lämnade gänget efter en smarrig lunch och hämtade sonen och har nyss vaknat från en skön vila. Inväntar nu svärmor som ska komma på besök. Kvällen ska jag tillbringa på Friskis och köra ett tufft pass. Gött! I morgon är de fredag och jag slutar kl 12. Jippi!

Kram i kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0