JIPPI!

Nu har den kommit! Efter jobbet idag så åkte vi till Rydens för att hämta min jacka som kommit. Underbart härlig och varm jacka från Didricksson:



Vintern here we come!!!!!!!!

Hogges bokstäver är nu färdiga förrutom O som fattas. Vår fotovägg ligger ännu på matsalsbordet. Har inte fått tummen ur att sätta upp den..... i kvälll kanske???



Nu blir de Idol. Mina älsklingar ligger i sängen och kollar på Diggelo:



I morgon ringer klockan 07.00 och då är de dags för promenix med Sara sen drar jag och resten av min goa familj till Göteborg och träff med Hogges Blåsextrofiförening.

SÅ skööööööööönt med Helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig helg på er alla !!

2009-10-03 @ 10:09:58
URL: http://sansa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0