Fridfullt!

Nu är resten av fönstren putsade och jag måste erkänna att jag känner mig rätt så nöjd efter denna dag. Stavgången med Sara var mycket trevlig och sen shoppade jag mat inför veckan tillsammans med mina två älskade grabbar. Sitter nu vid köksbordet med tända ljus och njuter av ett glas rött - TRIO ett supergott vin. Kan jag varmt rekomendera. De var Tomas som "hittade" de när vi skulle åka till min kära syster och familj. Duschen känns som närmaste steg och i kväll blir den lång. Sen blir de soffan och fotboll kan jag tro. Morgon dagen bjuder förhoppningsvis på lite bebis gos och gott fika med min syster och familj.

kram och njut av den vackra höstkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0