Hemma dag

I dag har jag varit hemma med en son som sakta men säkert börjar pigga på sig. Fick dessutom provsvaren idag och de är rätt pencilin som han får. Kom nyss hem från en skön promenad och mumsar nu på en god fruktsallad som jag gjorde innan. Dusch och lite fixande inför morgondagen innan soffan känns som min. I morgon ska Hogge till dagis igen.  Nu håller vi bara tummarna att han håller sig frisk för nästa torsdag är de Göteborg som gäller och två stora undersökningar.

Kram och tänk snart är de 1:a advent

Jippi jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att det går åt rätt håll. Jag håller tummarna.

Det är underbart med jul! Allt det bästa har vi framför oss!



Kram!

2009-11-25 @ 19:19:32
Postat av: Virren

Ja nu är det underbart att pyssla hemma. Hjätligt välkommna på Söndag Menyn kommer senare kocken är ej klar med den än. Kram på er!

2009-11-26 @ 06:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0