Fullt ös

Hogge somnade för ca en halv timma sen. Tomas kom förbi mitt jobb vid 17 och lämnade av lill killen. Han skulle lira boll i Ardala. Jag jobbade vidare til 18 och lille söte sonen fick vara med. Vi tog oss en promenad hem och där hemma väntade smarrig middag som Tomas lagat innan han åkte. Vi mumsade bägge två och sen blev de dusch och lek en stund. Gick och la oss och kollade på Färjan 2. Hogge ville inte sova utan hade fullt ös fram tills 21.30 då han slocknade som en stock precis innan Tomas klev innanför dörren.


Här röjs det bland pappersåtervinningen!

Nu tar jag mig ett glas vin och Tomas ligger i soffan och kollar på fotbollskväll.

I morgon är de dags för ett besök på Drottning silvias barn sjukhus. Kl 09.00 ska vi träffa alla läkare som varit delaktiga i Hogges senaste operation. Viska då får reda på hur operationen och läkprocessen har gått. Lite nervöst men intressant. När mötet är slut åker vi till Slottsskogen om vädret tillåter.

Kram och god natt på er 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Tack för senast!! Superkul blev det :) Hoppas att vi snart kan göra om det! Fina bilder i förra inlägget :)

Snart snart kommer det fler på vår blogg :9

Lycka till i morgon nu, kram kram

Familjen hälsar

2009-05-25 @ 22:30:13
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för båtkomplimangen ;-)



Hoppas att de går fint idag... De gör de säkert.. Känner på mig de...



Kram L



2009-05-26 @ 10:03:40
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0