Världens gladaste och goaste grabb!





I dag kom Tomas och Hogge på besök på jobbet och vi mumsade våffla till fredagsfika ihop med mina kollegor. Sen åkte de vidare till Hogges underbara farmor som bjöd på lunch. Hon hade även köpt en superfint jack och byx ställ åt Hogge. Tusen tack. Jag jobbade vidare och i dag gjorde vi våfflor till alla barn. De blev nog ett 40 tal till slut. Väl hemma så myste vi en timma i sängen sen gick jag och Hogge en sväng för att köpa presenter till kusinen Mira som fyller år om några dagar.

Nu har vi ätit och Hogge är så himla glad och pigg. Fattar inte att han accepterar sin situation så himla bra. Tänk själv att får bara ligga hela tiden eller halv sitta. Ska ta mig en dusch sen ska jag kolla på slutet av Lets dance.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hogge, Hogge Du är då världen härligaste på alla de sätt! Nu har Du en beundrare till dessutom -- Max--han blev helt betagen av Dig och bara ler när vi pratar om Dig. Tack för att Du och Dina föräldrar förgyllde min tillvaro med Ert besök! Blommorna som jag fick är underbara fortfarande! Tack än en gång!

Kramisar till Dig och Mamma och Pappa

Din Rosa

2009-03-28 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0