Åka vagn!

I dag har Holger åkt vagn för första gången på 1,5 vecka. SKönt att se lite andra väggar och att leka i lekrummet.



En super nöjd kille!

Har precis ätit lunch och ska nu sträcka ut på sängen en stund. Natten var rätt så tuff. Hogge somnade vid 20 men jag själv kom inte till ro förrän vid 23. Vid 24 kom de in och gjorde kontroller och då vaknade Hogge och var vaken till 2. Jag ställde min säng precis intill hans och då kunde han somna och jag med. Kl 5.30 vaknade han pigg som en mört och ville leka. Så nu ska de bli gott att vila lite. Smålänningarna är på plats och lilla söta Alice är så pigg och glad. Och söta mamma Hanna  är ursnygg i sin nya hårfärg.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej Jennie, Thomas och Holger!

Har hängt med då och då i ert liv på sjukhuset och vill bara hälsa så gott och säga att ni är fantastiska som orkar hålla er så positiva hela tiden! Inte undra på att Holger är en solstråle! Är så glad för er skull att allting har gått enligt planerna! Stora varma kramar från Cilla, Lasse och Axel

2009-03-04 @ 13:44:56
Postat av: Hanna

Åh..tack! Ni är gullia ni mä :)

Kul att se er igen!! Vi kanske ska ta och gå en promenix någon dag? Ses i morgon, sov så gött ;)

2009-03-04 @ 19:43:42
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0