Vinst!

När jag kom till jobbet i morse så möttes jag av strålande glada kollegor. Visst de är sommarlov/semester snart, men anledningen var att vi har vunnit storvinst på travet. Hela 15 000 kronor att dela på. Passar fin fint i semestertider.

I dag har Hogge haft barnvakt i två omgånger först på fm av farmor för att Tomas har börjat jobba lite igen. Sen i kväll kom min mor och far för att jag var på skolavslutning och Tomis spelar match. Hogge har kört racet med alla tre. Han somnade gott vid 20 efter ett bad och lite mamma son mys.

SKa krypa ner jag med snart. Är lite trött. Laddar för morgon dagen då vi åker till Vårgårda för att hälsa på min kära syster och hennes sambo. Kul kul!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till vinsten!!

Kram på er!

2009-06-13 @ 22:30:55
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0