Trevlig nationaldag

I morse efter en mysig frukost bestående av jordgubbar och mjölk med mycke socker så åkte jag och handlade till jobbet. Tomas och Hogge hängde på. Hela familjen tog sedan en liten lur. Sen blev de de sill och potäter. Hogge tyckte inte om sillen men gräslöken:



Vi stylade om och Tomas gick på fotboll och jag och Holger gick på nationalfirande på torget och i stadsträdgården. Träffade Frida med familj och Sandra med pojkvän. Detta fina kort tog Sandra på lille sonen



Efter firandet tränade jag en timma och sen skjutsade jag Sandra och Kristoffer till en fest. När jag kom hem stog bordet dukat med vin, mat och min älskade familj som sällskap. Tomas är helt otrolig. På en timma har han hunnit laga mat, duka, ta hand om vår son och packat inför sin golftävling i morgon. Han är underbar.

Nu softar jag i soffan och kollar lite på matchen Sverige - Danmark. Är så där intresserad och ska nu hyra mig en film istället. De blir Hämnden med Wallander.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack än en gång för skjutsen, jättesnällt =)

Du har en redig karl du, härligt ;)

Tror det blev en del till fina kort, släng in din mailadress så kan jag maila över dom om du vill?!

Kram

2009-06-08 @ 16:34:29
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0