Svensk sommar!

I dag har varit en fantastisk dag. Vi har varit och badat och solat med barnen och sen när jag kom hem så somnade jag gott brevid sonen i nästan 2 timmar. När vi vaknat till vid 17 så gick vi ut till den nyinköpta poolen och tog oss ett dopp i kvällssolen.



Nu slappar jag på altanen med ett glas kallt vitt vin. Gott i värmen. I kväll har vi mumsat på havskräftor, räkor, bröd och aioli. Så himla gott! Tomas försöker söva sonen men han vill inte sova. Tror de är värmen. I morgon är sista arbetsdagen innan 4 veckors ledigt. Sköööööööööööööööönt.

Kram på er och njut för om några dagar är de slut på värmen.

Kommentarer
Postat av: Linda

De lät ju inte helt fel mä vin, aioli, bröd o skaldjur!!! Gottigt :-)



Kram L

2009-07-03 @ 08:20:21
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com
Postat av: Maria Lambert

Hej!! Så nu är det semester som gäller.. Gott va!! Andreas har en vecka kvar att jobba sen är det hans tur. Om nu inte bebisen vill komma ut..Alla väntar vi spänt här hemma(var beräknad till i onsdags).Barnen ska åka med mina föräldrar till Strömstad i helgen så vi ska faktiskt gå på bio här ikväll. Kul att hitta på något bara jag o Andreas. Vi måste boka in och träffas nu under semestern. De skulle vara så kul. Ha de nu så bra! Kram

2009-07-03 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0