Slappar dag!

I dag har vi inte gjort mycke. Tog en fika med svägerskan och familj i fm och sen åkte vi och handlade inför veckan. Åt lunch och sen blev de någon timmas vila med grabbarna i familjen. Regnet hade slutat att falla när vi vaknade vid 15 så vi gick en långpromenad. Regnet kom dock  men vi hade med oss regnkläder som tur var. Nu är de snart dags för kvällsmat. De blir lövbiff med en smarrig sommarsallad. Mumma. Ska sedan ta mig en långdusch och skrubba mig sen blir de brun utan sol i brist på naturlig sol. Måste ju ha en snygg bränna på tisdag då de är dags för en rejäl tjejfest och utgång på tisdax klubben. Resten av kvällen ska jag tillbringa framför tvn och med strykjärnet i handen. Ska stryka lite klänningar och annat som hänger i garderoben är så trött på att stryka när de ska användas blir alltid så stressigt då. Har väl insett de nu när man har barn att tiden räcker liksom inte till. Får passa på när de sover. Hogge har nu kommit in i riktigt bra sov rutiner. Somnar vid 19.30 och sover hela natten utan välling och vaknar vid 07.00. Perfekt inför dagis starten. Nä nu ska jag vika tvätt och sen sätta på en ny maskin.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0