Åka båt är kul!

I dag inledde vi dagen med en fika på Söderströms. Mums vad gott de är med Kaffe Latte. Gick sedan hemåt och vid 12 åkte jag till frissan och la lite slingor. Blev kanon. Tusen tack Sara. När jag kom hem åt vi lunch och sen bar de av mot Kålland och Hogges premiär tur i båten. Han tyckte de var super kul och vi med. Om vädret tillåter så åker vi ut på fredag igen. Tog en fika med Hogges farmor och farfar oxå. Alltid lika trevligt att umgås med dom.

Nu vräker regnet ner och jag sitter vid matsalsbordet med ett glas rött och en smarrig ostbricka. Inte bra för figuren men bra för själen. Undrar just om de är något på tv i kväll. Är sugen på en bra film i regnrusket. Kanske ska jag hyra nya James Bond. Får se vad sambon säger. Han lägger lille sonen just nu. Han är så trött. Han får nämligen bara sova 1 gång på dagen nu mera och då efter maten.Allt för att vänja honom inför dagis start om ca 1 månad. Men hur ska man vänja en annan. Känner stor ångest för den dagen då man ska lämna honom för första gången. Men nu får jag sluta och tänka på de och njuta av semester och umgänget med son och sambo.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0