Kalas!

Nu är kalaset över och jag ligger i soffan i morgonrocken och njuter. Vad mysigt de var och vad fina paket jag fick.



Familjen samlad innan gästerna kom

Min familj busade lite med mig. Jag hade önskat mig en sån där smidig damsugare som man kan ha ståendes i köket. Men när de kom hade de alla ganska små presenter med sig. Lite fundersam men jag tänkte att de hade väl hittat på andra saker i stället. När de var dags att öppna visade de sig att de hade plockat  i sär den för att lura mig. Ni är allt för goa. Jag blev grundlurad och dessutom fick jag massa paket. FIck oxå en termos och två tallrikar från sundborn samt ett läppglans och en flaska vin. Av kära sonen fick jag ett par sneakers.



Tusen tack alla när och kära för att ni kom och förgyllde min dag och tack för alla fina presenter.

Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner hos resten av familjen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: alla4

GRATTIS!!!!!!!!

Ni ser så söta ut alla 3! Hoppas att du fick en bra dag kramar familjen Småland!

2009-01-22 @ 00:14:34
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0