fixar dag

Hogge vaknade tidigt idag så vi la oss igen på förmiddagen.



Klockan på kortet stämmer inte. Den går 1 timma före. När Tomas åkte till träningen så tog vi en promenix och handlade lite grejer till kvällens middag - plankstek.

Väl hemma igen så åt vi lunch och sen somnade sonen gott. Jag passade då på att måla hyllorna till högtalarna. Så nu ligger de och torkar.

När Tomas kommer hem tänkte jag ta mig en långdusch och sen vid 16 kommer Frida och Mira hit en sväng så att barnen kan få leka lite. Vi ska bära ner de sista grejerna i förrådet så att Hogges rum blir tomt så att vi kan börja att inreda de. Kollade lite på mattor idag men hittade ingen av intresse. Vet inte riktigt vad vi ska ha. De jag vet är att de ska finnas grönt i den.

Dags att duscha och skrubba av färgen på fingrarna.

Tja!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej ser fram imot att komma och hälsa på er i framtiden (i sommar kanske...)Ni verkar göra så god mat hela tiden!! Blir så hungrig :).

Hoppas att ni har det bra, ni verkar lite trötta!! ;)

Tomas får väll göra lite av sitt kända kaffe =)

Kramar

2009-01-10 @ 17:45:47
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0