Brrrr

Vaknade vid 9 i morse och efter frukost pälsade vi på oss rejält och gick tipspromenad längs lidan. De var kallt och jag har kommit fram till att jag inte är allmänbildad och jag läser för lite ur NLT. Vi tog sedan en fika på Garströms. Vad fint de har blivit sen de renoverade stället. Efter den smaskiga semlan och vaniljhjärtat åkte vi till Johan i Råda för att lämna pengar som vi glömt på Nyår.



Väl hemma igen åt vi lunch och sen somnade vi hela familjen och vaknade inte förrän vid 15.30. Nu har jag tatt en kopp te och knäckemacka och om en liten stund ska jag åka och sola och sen träna på friskis. Måste verkligen komma igång igen efter all mat och godis.

Tjao!


Kommentarer
Postat av: hanna + alice

Hej igen!

Här var det -18 i dag så jag håller mig inne, då kan man tala om burrr... he he.

Hoppas att ni har det bra ...det ser så ut!

Vad fint det ser ut där ni fikade...erat kök eller?!;)....ser ut som på en herrgård...jättefint!

kram

2009-01-05 @ 09:26:36
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0