Alla tiders dag!

Vilken skön dag! Vaknade ganska utvilad vid 9 och vi gjorde oss i ordning och gick till söderströms cafe och åt frukost. Ringde mamma och kollade om de var hemma och bokade in en träff hos dom vid 11. Tog en sväng till Rydéns för lite shopping men vi hittade inget på rean. När vi kom ut till Stommen fick Holger titta på grisarna. Han blev dock lite rädd för dom stora suggorna så vi gick upp till huset i stället och fikade med mor och far och kusinen Lucas. Griskötaren Frida träffade vi på oxå. Deras hund hade nu kommi hem från sjukhuset och mår helt ok.

Vid 12.30 åkte vi hemåt och åt lite lunch.  Vid 14 somnade vi gott hela familjen och vaknade vid 16 igen. Jag tog på mig löpardojorna och gav mig ut i löparspåret. Dock lite halt men så skönt. Väl hemma igen åkte vi till värmeverket med skräp och sen tvättade Tomas bilen. Jag och Hogge tog en promenad hemåt.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen krypa ner i sängen med varm fruktsallad med vit choklad och vanilj kesella. Jag ska kolla på ett program och Carola.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ulle

2009-01-24 @ 21:51:49
Postat av: Ulle

Hej Jennie.

Snubblade in över din blogg å blev förvånad när jag kände igen nån för en gång skull.

Va kul å se dom små barnen, å även dom stora.

Har ju inte sett Virres barn på evigheter.

Kommer nog säkert på återbesök.

Må så gott.

2009-01-24 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0