Tuff eftermiddag

I eftermiddag har Holger varit missnöjd och inte kunnat komma till ro. Varje gång han somnar rycker han till och då gör de ont. Han har i nuläget så mycke smärtstillande som de kan ge på avdelningen. De kan inte ge mer i så fall får han åka upp till IVA igen. Men vid 16.30 kom läkarna fram till att ge honom muskel avslappnande och de förhöjer även morfinets effekt. Hoppas de funkar. De är tufft att se sin son lida så mycke. Så många tårar som jag torkat på mig och han idag har jag inte torkat på ett helt år.

Är nu på ronald för att laga lite kvällsmat. Tomas är uppe hos hogge och kramar hans hand.

Börjar bli hungrig så nu måste jag sätta fart och skala potatis.

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Helena

2009-02-25 @ 20:11:31
Postat av: Helena

Massor av grattishälsningar från Lidköping en dag i förskott.

Såg korten i NLT, härliga! Snart är han sig lik igen och ni kommer att glömma alla sladdar och apparater. Förstår att det är supertufft att inte kunna hjälpa honom mer när han har ont än att krama hans hand. Skönt att se honom vaken på fotona och med lite leksaker i närheten, det blir genast lite mindre sjukhussterlit då.

Hörs snart igen!

2009-02-25 @ 20:16:30
Postat av: Sandra

Stackare =(

Förstår, eller ja inte riktigt men kan tänka mig att det måste kännas jätte jobbigt att se sin lille son lida.

Tänker på er alla !!

Kramar i massor till er alla

2009-02-25 @ 20:40:36
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Virren

Många kramar och tankar till er från oss i Vårgårda.

Ses på Lördag.Kram virren

2009-02-25 @ 20:44:10
Postat av: Karin

Håller tummarna att han piggar på sig..

Tänker på er

Kram

2009-02-25 @ 21:55:56
URL: http://www.tolsgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0