Späckad dag!

Väckte söte sonen vid 8 i morse och åkte till tandläkaren. För några veckor sedan slog Holger sig i munnen och för ett tag sen upptäckte vi att tandköttet är blått på ett ställe, Tandläkaren trodde de var ett vanligt blåmärke men jag gjorde en anmälan och i morgon ska jag ringa Trygg Hansa.

Hemma igen vid 9 då vi åt frukost bägge två. Sen tog vi en dusch och gjorde oss i ordning och gick på Baby cafe. Både jag och Hogge åt medtagen lunch på Öppna förskolan och sen gick vi en promenad till mitt jobb. Fyllde i timmarna som jag jobbade i måndags och hann även in en sväng på fritids för att kolla hur planerna såg ut för sportlovet. Ska dit en sväng i slutet av nästa vecka för att prata lite med tjejen som har vikarierar för mig.

Vid 13 traskade vi tillbaka till Öppna förskolan för träff med föräldragruppen och information från familjerådgivningen och individ och familjeomsorgen.

På vägen hem handlade vi kaffe och lite annat som vi glömde i söndags. Just nu ligger jag i sängen efter en varm dusch. Är lite frusen och har nyst minst 100 gånger idag. Snuvan rinner och jag är lite hängig. Tomas och Hogge kockar för fullt ute i köket. I kväll blir de bulgur och kassler. Mumsigt gott.

Nu ska jag göra dom sällskap.

Atjo och Prosit på er!

Kommentarer
Postat av: Virren

Krya på dig! Kram Virren

2009-02-04 @ 20:42:37
Postat av: Virren

Krya på dig! Kram Virren

2009-02-04 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0