Lämna in prover!

Om en vecka är de dags för våran älskade solstråle att opereras. Idag lämnade vi in urinprov för provtagning och de tog lång tid. Först kämpade vi igår för att få ihop urin. Blev inte så mycke och Hogge tyckte inte om att ligga ner så länge. Men i morse gick de bättre. Vid 9 gick jag dit och fick sitta i nästan 1 timma för att lämna in ett rör med urin. Tråkigt och varmt för både jag och Holger var klädda för långpromenad. När vi kom hem mumsade vi lite fika/frukt och sen slocknade vi i sängen vid 11.30.

Nu leker vi för fullt och är mätta och belåtna efter en god lunch. Vad em och kvällen har att ge vet jag inte än. Tomas fick jobba över idag så vi får väl se vad jag och sonen hittar på.

Dags att hänga lite tvätt...

Tja!


Kommentarer
Postat av: smålänningarna

vi syns snart njut av idag

ha de

2009-02-16 @ 14:33:56
Postat av: Maja

Hej!



Hoppas att allt går bra med lilleman nu! Vi håller tummar och tår för det! Vad söt han är på bilderna när han ska gå! ;o)



Kram Maja och huliganerna

2009-02-16 @ 19:38:20
URL: http://www.almaycorazn.blogspot.com
Postat av: Linda

Sänder oxå lyckönskningar!

Kram L

2009-02-16 @ 21:59:27
URL: http://valkommenlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0