Åt rätt håll!

Nu går de åt rätt håll. Hogge har ingen feber och har bara hostat en gång sen kl 7 i morse då han ville stiga upp, Vi har sovit gott hela familjen. Jag har dock lite huvudvärk och Tomas har ilningar i en tand. Men annars mår vi fin fint.

Är nyss hemkommen från en snabb vända på stan. Tomas och Hogge fick stanna hemma för vi vill inte riskera att han kommer i kontakt med nya bakterier. Jag var och bytte mina sköna nya mysbyxor. När jag skulle ta på mig dom i går så var de ett hål på insidan av byxan.



Men nu har jag ett par hela. De är så underbart sköna jag har ett par likadana i svart men de är helt utslitna. Använder de jämt.

Nu ska Tomas åka och spela fotboll och jag och Tjabo ska bara vara hemma och mysa. Efter lunch blir de en långpromenad för de är ju ingen fara för hälsan. Frisk luft är bra.

Dags att leka lite.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej vännen!

Håller tummarna för er! Tänker på dig. Ska ladda inför Melodifestivalen med hembakta muffins med hallon och blåbär och en kaffe. Gott!

Kram Billa

2009-02-21 @ 14:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0