Familje råd

Inledde dagen med en mysig lucia morgon och den goda frukosten. Hogge var feber fri och vi jublade så klart. Vi städade lägenheten och sen tog vi oss en skön dusch alla tre. Sen bar de av mot affären och veckohandling. När vi kom hem åt vi lunch och sen somnade vi gott och sov fram till 14. Vi gjorde oss iordning och jag skjutsade Tomas och Hogge till sjukhuset och jag själv åkte till familjerådet. CRPn hade sjunkit till 55 och i urinen fanns inga bakterier. SKönt.
På familjerådet gick de oxå bra. Första gången på många år som vi träffades alla 6 utan män och barn. Mycket mysigt faktist. Dock var inte samtalets innehåll de roligaste men nödvändigt då mina två systrar har köpt produktionen av pappa samt att mor och far ska skiljas. Så de var många diskussioner fram och tillbaka om arv och generationsbyte och mycket annat. Har en del att fundera över nu när de gäller många saker. Men de känns som om jag och Tomas är överens så de känns ju skönt.
SKa vara hemma med sonen i morgon för i em/kväll steg tempen igen. SNYFT! Missar julpyzzlet på jobbet och Hogge missar LUCIA firandet på dagis. Men sånt är livet inte så viktigt egentligen. Bara han blir frisk!

Nu ska jag krypa ner hos honom och bara njuta av hans undebara doft och andetag. Han är de underbaraste som finns i mitt liv och Tomas förstås!

God natt kära läsare och njut livet i varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0