Semester med sol och storstad!

Ops de var visst farbror Mattias som klippt Hogge, snyggt jobbat svåger.

Ja då jobbar man bara några timmar i morgon innan vi drar till stora staden Stockholm. De sägs att de ska bli en solig och varm helg. Mumma! Men vi börjar med att stanna till i Södertälje på torsdagskvällen och sover över hos Tomas farbror Börje och Henny. På fredag blir de begravning för Tomas faster som tyvärr har fått åka till himmelen. Jag och Tjabo ska vara med efteråt och träffa släktingar och familj, Vi styr sedan bilen mot stora staden och ska låna familjen Rydéns lägenhet över helgen. Fredagskvällen tillbringas troligtvis på Grönan och vi inte är allt för sega för då blir de lite hämtmat och mys i lägenheten istället. Lördagens program är fortfarand lite osäkert men troligtvis Skansen men är de allt för varmt tar vi båten ut i skärgården istället och tillbringar hela dagen och kvällen där istället. Söndag=hemresa, har inget bråttom hem så de blir någon form av stopp på vägen för att sträcka på ben och intaga mat och lite sol. På måndag är de ju sen dags för vår lille/store son att börja på dagis. Pirr!!!!

Dagen idag har bestått utav jobb, shopping inför resa, träning och grillning. Nu återstår dusch, packning och mys.

Kram och vi hörs på söndag då med mera fakta och bilder så klart!

Vill oxå passa på och säga att jag tycker de är kul att så många läser min blogg men lämna gärna en kommentar då och då så att man vet att ni finns där ute. . . . . . . . de värmer mitt hjärta . . . . . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoj att komma iväg till storstaden =)

Tror ni kommer att bo i samma lägenhet på Östermalm som vi gjorde förra året när vi var på Coldplay då?!

Har för mig att pappa sa att det var Rydéns.

Hoppas ni får en underbar tripp !!

Kram på er alla

2009-08-05 @ 22:02:16
Postat av: Sandra

PS. Det var jag som skrev nyss .DS

2009-08-05 @ 22:03:02
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Frida

HA det så gött och NJUT nu ordentligt.... kom ihåg inget stress... :)

2009-08-06 @ 07:52:37
Postat av: Virren

Ha det underbart.Kram Virren

2009-08-06 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0