Första riktiga dagis dagen!

I dag var Hogges första långa dag på dagis. Jag ställde klockan på 06 och tog mig en långdusch, Väckte Tomas vid 06.15 och han låg i sängen och läste tidningen och myste med sonen. Sen åt vi frukost och Hogge fick sig ett bad. Vid 07.30 cyklade vi till dagis:



Hans dag hade varit bra bara ledsen två gånger dels när jag lämnade och dels på em när många av de andra barnen gick hem. I morgon har vi en skön sovmorgon. Ska inte lämna honom förrän kl. 09.30. Han sover gott sen en stund tillbaka och jag ska krypa upp i soffan och mysa. Tomas spelar match.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Snart kommer du komma på att du inte behöver gå upp så tidigt utan bara slänga på kläderna på hoge och åka rätt skönt :) 15 min tar de för mig och mira ;) och då hinner vi rätt mycket ändå

2009-08-26 @ 08:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0