Slappar dag!

I dag har jag och Hogge haft en riktigt slappar dag. På fm fick vi besök av min vän och frisör Sara. Hon hade med sig en supersnygg klänning som jag ska låna till Olas(kusin) och Lisas bröllop. Ska komplettera med en väska och ev en brun sjal istället för den i guld som Sara har haft.



Innan lunch tog vi en promenad för handla tråkiga men nödvändiga prylar som plast och grill folie, tvättmedel och hushållspapper. Efter lunch somnade vi gott i sängen både jag och Hogge.

Nu ska Hogge få lite gröt sen ska vi shoppa lite mat tills i kväll. Ska testa ett nytt sopp recept. Spännande.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej... jo visst är de... synd att de inte händer oftare bara... men jag får ju ABSOLUT inte klaga nu när han har varit så redig...=) hoppas allt är bra med dig och super söta hogge... ha de bra kramar sandra

2008-09-16 @ 22:08:12
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!



Vad snygg du kommer bli!

Själv har jag inte hittat någon klänning än...



Kram Mia

2008-09-17 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0