Här går det undan!

Jippi den 1 januari flyttar vi! Ska bli gott med större och på markplan. Nu ska här stylas lägenhet och säljas. Spännande. Röjer nu för fullt på onödiga prylar. På fredag em kommer mäklaren hit för att ta kort och värdera lägenheten.

Idag har vi varit på baby cafe och efter de tog vi en promenad och jag bjöd Frida på lunch här hemma.

Kusinerna lekte ihop medans vi åt mat:



De är verkligen små kopior av sina pappor. SÅ söööööööööööööta.

I dag fick även Holger smaka på sin första smörgås. Det blev en formfranska från gammelstans hembageri med smör och leverpastej. Han mumsade och åt med god aptit.




Nu hinner jag inte skriva mer måste fixa med lägenheten medans Hogge sover.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan... GRATTIS till nya boendet... jag får väl hänga med er nästa onsdag på promenad och lunch vore super kul och mysingt som vanligt!!... ha de super bra... många kramar sandra

2008-09-24 @ 21:06:38
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRATTIS till lägenheten, kul kul =)

Söta dom är kusinerna !!

Jag får la se till att hitta mig en dräng så jag oxå kan få en liten kotte så jag oxå kan vara med på era mysiga dagar ;)

God natt

2008-09-24 @ 23:41:59
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0