Känns ok!

Började dagen med en äppel och kanel smoothie. Mycket gott. Förmiddagen inleddes med ett besök på baby cafet. Mira och Frida mötte upp efter de var slut och vi gick en långpromenad. Frida bjöd på lunch på 3 b. Här intogs var sin mumsig räksallad, Inga problem att hålla sig borta från kaka, kaffe och bröd.

När vi kom hem så kom Maria och Lucas på besök. Då plockade jag fram Tomas goda cheese cake ur frysen. Smakade lite granna och tog en kopp grönt te till. Helt ok. Saknar inte kaffet än så länge. Men vi får väl se om några dagar.

Nu har de åkt hemma allihop och Hogge har somnat. Jag ska oxå krypa ner under en filt. Sköönt. Regnet öser ner ute och man kan med gott samvete ligga här inne och bara mysa.

I kväll blir det tonfisksallad och sen lite frukt. På tvn blir de make me a super model/bonde söker fru.

Vad gör du en dag som idag???


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt med café, lunch och fika !!

Var ju kanonväder igår men mindre roligt idag, ska röja lite innan jag slår ner räva i soffan och kollar på film och tv under en filt med tända ljus, helt ok en sådan här dag =)

Ha det gott !!

Kram

2008-10-15 @ 16:57:39
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Martina Folkesson

Själv har jag suttit inne idag med 2 febriga barn.

Regnet öser ner och jag försöker intala mig själv att då är det helt tillåtet att äta polly....

Synd att man inte kan tillsluta påsarna på något magiskt vis när de har öppnats...

Vi hörs när barna är friska så kanske vi kan fika?

Kram Martina

2008-10-15 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0