En vanlig onsdag!

Onsdagar är så mysiga. Jag och Frida träffas med våra barn på baby cafet och sjunger, leker och pratar med de andra mammorna. Sen går vi en långpromenad runt stan och pratar om allt och ingenting. Sen går vi hem till mig och ger barnen mat och oss själva. Och vips så är klockan 15 och vi säger hej då. Har blivit lite av en vana att träffas varje onsdag och de är så mysigt.

Vid 16 kom Tomas pappa hit och fixade golv och tak i hallen, Tusen tack vad fint de blev. Punka på bakdäcket på bilen hade de tydligen blivit oxå och de fixade han i ett nafs. Jag åkte och körde ett pass på friskis och kom hem till en underbar familj som hade gjort  en smaskigt god soppa. Tomas åkte och träna och jag och Hogge kröp ner i sängen, Jag för att titta på finalen av Top modell och han för att sova. Min favorit har tyvärr redan åkt ut men hon som vann var vacker hon med. Rejäla kurvor faktiskt.

Nu ska jag sova är trött fast på ett skönt sätt.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med om att hon som vann igår var vacker.

Kul att dom vågar gå emot alla sjuka skönhetsideal och välja en inte pinnsmal tjej.

Ha en bra dag.

Kram V

2008-10-02 @ 09:49:37
URL: http://veronicaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0